Translate

fredag 24 januari 2014

Tjejer och deras jävla regler

Jag vill bara börja med att säga att jag inte drar alla tjejer över en kant utan berättar snarare om mina egna erfarenheter med att umgås med tjejer.

Det finns många anledningar till varför jag har svårt att umgås med tjejer. Jag kan typ inte förhålla mig till deras regler.
Umgås man med sin pojkvän lite oftare än sin tjejpolare så får man höra " men fan va tråkig du är ". Glömmer man en smiley i ett sms då är man sur. Gör aldrig p-gubben då är du körd.
Väljer man att umgås med en annan tjejpolare så är man en svikare. Även falsk.

Och allt detta gnällade över att "killar är svin. Vart finns alla bra killar".
För det första så kan man inte ha så höga krav på hur en kille ska vara, om man själv inte kan leva upp till en del av de kraven. "Han ska ha egen lägenhet och helst körkort" . Ja menar, har du egen lägenhet och körkort, om inte så varför ska han ha det ? Lägg bara av.

Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker, och det är mycket därför jag inte umgås med så många tjejer. Jag har en del jag håller fast vid som jag förstår mig på och de förstår sig på mig.
"Jag uppskattar ärlighet" . Fast nee, vissa gör inte det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar